poniedziałek, 17 listopada 2014

Czas się przywitać!

Witam wszystkich! Z tej strony Himitsu! Jestem wchodzącą w dorosłość dziewczyną, borykającą się z trudnościami dzisiejszych czasów... Muszę przyznać, że moją największą wadą jest lenistwo. Spędzanie czasu przy laptopie to jedno z moich głównych zajęć. Istnieje jednak we mnie dużo ambicji, choć czasem uśpionej. Lubię zagłębiać się w odmienność i tworzyć własny punkt widzenia. Bywam nieznośna, uparta i chamska, ale... w sumie dobra ze mnie osóbka, tolerancyjna i pomocna. W niniejszym blogu, prowadzonym z moim przyjacielem, zamierzam publikować wszelakie informacje i ciekawostki na temat stylu lolita (i pochodnych), moje spostrzeżenia na dany styl oraz moje próby odnalezienia indywidualnego stylu, biorąc inspirację z otoczenia. Trzymam kciuki za samą siebie żeby nie stracić zapału i próbować czasem stworzyć coś ciekawego. Nie planuję regularnie dodawać postów, gdyż znam siebie i dobrze wiem jak ciężko jest mnie samą zagonić do zrobienia czegokolwiek, jednakże jak tylko najdzie mnie wena na post, zabiorę się do roboty. Obiecuję to sobie i Wam, o ile ktoś tu trafi... Mam ogromną nadzieję, że znajdzie się choćby parę osób, których to zaciekawi i będą czasem wpadać na nasz blog. To dla mnie jednocześnie motywacja by zrobić coś ciekawego! A nawet jeśli nie dla innych, to dla samej siebie... Pozdrawiam ciepło! ♥

1 komentarz:

  1. Witam, witam ^^ Pokłady lenistwa we wszystkich nas drzemią więc się nie martw, a jak piszesz dopiero dorastasz więc masz czas przed sobą :) Najważniejsze, że masz szczere chęci i dobre serce (na wskroś jesteś uczciwa i niczego nie zatajasz :D). Trzymam mocno za Ciebie kciuki, i rób to co będzie Cię rozwijać <3 Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń