poniedziałek, 17 listopada 2014

Wielkie otwarcie!

          Witam serdecznie w świecie, gdzie dwoje niegdyś obcych sobie ludzi postanowiło skrzyżować swoje drogi, aby pokazać wszystkim swoje wizje idealnego świata. Być może z początku będzie wydawał się totalnie odległy, ale z czasem przekonacie się, że nawet w szaleństwie jest metoda. Przed Wami twórcy, którzy nie bali się sięgnąć w głąb swoich serc, aby następnie pokazać, że nawet lolita i arystokrata mogą połączyć siły, by stworzyć coś pięknego. Ja nazywam się Algedroo [czyt. Alczedro ;>] i wspólnie z moją przyjaciółką będziemy oprowadzać Was po zwariowanym świecie pełnym skrzywień i symetrii, równań i nierówności, zniekształconych i ukształconych rzeczywistościach, oraz innych niecodziennych przeciwieństwach, które tylko tutaj zaczną się przyciągać. Zapraszamy do świata widzianego oczami arystokratycznej lolity i loliciego arystokraty!

5 komentarzy:

  1. powaliło Was ziomeczki :P
    wbijajcie do mnie i powiedzcie co jeszcze można poprawić

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, robi wrażenie wprowadzenie, normalnie jakbym się gdzieś w inny wymiar teleportowała :D Dajcie czadu kochane :) Widzę, że z Was mieszanka wybuchowa ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemiłe słowa <3 Ale zapał skończył się tak szybko jak się zaczął... :'< Choć może jeszcze jest szansa na rozkręcenie tego bloga, nawet dla samych siebie, kto tam wie :) Haha, tylko jedna mała korekta, Algedroo jest chłopakiem, który lubuje się w stylu arystokratycznym. A że mało tego mamy w Polsce to rzeczywiście style jak z innego wymiaru, a szkoda!

      Usuń
    2. wybacz myślałam, ba byłam przekonana, że Algedroo to dziewczyna, która pisze z perspektywy chłopaka, serio :D No może nie pamiętasz, ale Tenshi lubiała bym Tensaidem, a Szpilka Aleksandrem xDD Nie wypalajcie się, ja będę Wam kibicować i już dodaje Was do zakładek! Ach czuję się jakbym kuzynke odzyskała, która zaginęła <3 :D

      Usuń
  3. O kurde byłem przez chwilę dziewczyną. :o

    Himitsu musimy się w końcu otrząsnąć i tu coś dodawać! :'D

    OdpowiedzUsuń